Participación Ciudadana

Ayudar a consiguir lo que precisa tu barriu.

¡Naide conocer meyor que tu!.

¿Por que sirvén los Distritos?

La ciudá estremar en distritos, preseos de canalización de les demandes y aportaciones de los vecinos y vecines de cada barriu. Cada Distritu tien los sos propios intereses, por eso la división d’Uviéu en 7 Distritos, facilítanos materializar y espacializar los oxetivos y facilitar la so xestión municipal.

Mayu, 2022

Ensin eventos

¿Porqué la Participación Ciudadana nel PGO?

Del conxuntu de protagonistes qu’intervienen na construcción de la ciudá, el ciudadanu tien de tener un papel destacáu, dende’l momentu inicial del procesu. Dende la formulación de la Revisión del PGO, hasta la so execución por mediu de la urbanización y edificación.

Programa de Participación Ciudadana

Para ello haise diseñáu un Programa de Participación Ciudadana [PPC], que formula los mecanismu y medios destinaos a la participación del ciudadanu, según les distintes alministraciones y entidaes públiques y privaes a lo llargo de too el procesu de revisión Plan Xeneral d’Ordenación d’Uviéu.

La so execución va dexar que, a la sociedá civil, el movimientu asociativu, según les entidaes xurídiques, sociales y económiques locales dispongan de la información y les canales fayadices para participar d’una manera ordenada na formulación del futuru Modelu Territorial que se plantege.

Participación RegladaParticipación No Reglada

Mayu, 2022

Ensin eventos

Participación Reglada

Son los actos d’información pública, y recepción per parte del Conceyu de les suxerencies al documentu sometíu a información pública que determinen les lleis estatal y rexonal d’aplicación para la redacción de planes xenerales.

los oxetivos son:

  • Faer accesible al conxuntu de la población el conteníu del Documentu de Prioridaes.
    Facilitar comprensión del Documentu de Prioridaes, los sos conteníos y les sos implicaciones nel territoriu.
    Favorecer la formulación de suxerencies a la propuesta de prioridaes sometida a información pública para valorar la so posible considerancia en fases posteriores

Son los actos d’información pública, y recepción nesti casu, per parte del Conceyu d’Uviéu, de los allegamientos al documentu sometíu a información pública que determinen les lleis estatal y rexonal d’aplicación para la redacción de planes xenerales.

Formulación d’Allegamientos

D’igual manera mientres la Información pública va abrise un periodu nel que cualquier ciudadanu, organismu o entidá va poder aducir allegamientos y apurrir documentos o otros elementos de xuiciu que van ser teníos en cuenta pol Conceyu al redactar la correspondiente propuesta de resolvimientu.
A diferencia del periodu d’información pública del Documentu de Prioridaes l’escritu d’allegamientos, realizáu dientro del procedimientu alministrativu de tramitación del planiamientu, tendrá de ser resueltu motivada y individualizadamente pol Conceyu d’Uviéu.

Participación no Reglada¿Qué es el [FOROPGO]?.

El FOROPGO (Plan Xeneral d’Ordenación), ye un espaciu de participación nos que los vecins polo xeneral, axuntamos y aldericamos iniciatives para ameyorar la ciudá dende embaxo y de forma tresversal.

Principalmente para implicar a la ciudadanía nes propuestes, desenvolvimientu y execución de los cambeos a implementar nel nuevu documentu del PGO d’Uviéu, que surdan dende los distritos.

Principalmente como ferramienta para la información, socialización y dinamización de les ciudadanía’l desenvolvimientu de les propuestes d’ordenación que surdan dende los distritos.

Tien capacidá para:
a. Faer proposiciones para ser aldericaes.
b. Deliberación dientro del marcu del procesu de participación col fin de sacar los pros y contras de les distintes propuestes.
c. Llegar a conclusiones sobro’l sentíu y opinión de los participantes por temes y distritos.

Dientro del marcu establecíu pol Reglamentu Orgánicu de Participación Ciudadana: (Aprobáu por alcuerdu de 23-12-04 (BOPA n. 17 de 22-I-2005). El testu que se publicar recueye los cambeos aprobaos por alcuerdos del Conceyu Plenu de 5-3-2007 (BOPA 9-4-0-2007), 11-9-2012 (BOPA 17-9-2012) y 6-10-2015 (BOPA 20-10-2015).

Apúntate, rellenando un FORMULARIU disponible nesta web.

Oxetivos de la Participación

Dientro del conxuntu de protagonistes qu’intervienen nel procesu de construcción de la ciudá, el papel del ciudadanu tien de ser destacáu, dende’l momentu inicial del procesu d’ordenación del conxuntu municipal, hasta la so execución por mediu de la urbanización y edificación.

  • Llograr una participación ciudadana inclusiva, respetando’l derechu a participar a tou tipu de persones ensin distinción de xéneru, edá y condición.
  • Ameyorar la conocencia y comprensión de la ciudanía sobro les cuestiones urbanes, la planificación y ordenación urbanística, según la implicación del Plan Xeneral d’Ordenación nel desenvolvimientu económico y social del conceyu.
  • Fomentar, percanciar y estudiar les suxerencies, propuestes y/o opiniones que reciban un ampliu sofitu o consensu.
  • Comunicar y dar a conocer les decisiones técnicu y políticu, siguiendo criterios de tresparencia.
  • Aldericar y deliberar cola ciudadanía, les temes propies del urbanismu, les coses concretes de los barrios, del conceyu, la contorna y l’Área Metropolitana Central d’Asturies.
  • Fomentar, dar valor y crear empatía colos procesos de participación.
  • Favorecer la perspectiva de xéneru sobro les cuestiones urbanes en tolos mecanismos de participación y comunicación.