Redacción

Plan Xeneral d’Ordenación

[PGO] Uviéu
INFORMACIÓN PÚBLICA

El Plan Xeneral d’Ordenación ye’l preséu d’ordenación urbanística y territorial integral del conceyu d’Uviéu, nel que se define’l modelu d’usu del suelu; el réxime aplicable a cada clase de suelu, según los elementos fundamentales del sistema d’equipamientos.

Avientu, 2021

Ensin eventos

¿Te gustaría Participar?

La importancia de la Participación Ciudadana na redacción del Plan Xeneral d'Uviéu.

¡Participa!

El PGO encárgase

De la clasificación y calificación del suelo, estableciendo la delimitación de las áreas urbanas consolidadas, del suelo no urbanizable, así como de las zonas de expansión urbanizables.

Tamién s'encarga d'establecer les edificabilidades y fórmules de xestión para'l so desenvolvimientu; les dotaciones fayadices al bienestar de la población. Delimita ámbitos oxeto de rehabilitación, les normes de protección del patrimoniu cultural y natural y regula l'usu del suelu y les condiciones d'autorización de too tipu d'obres.

Razones para la revisión

Razones para la revisión

Revisión del Plan Xeneral d'Ordenación aprobáu en 2005

El planiamientu vixente aprobar nun momentu inda álgido de la economía española y acordies con dicha coxuntura plantega un modelu territorial expansionista, con un proyectu de ciudá al llargu plazu qu'inclúi una previsión bien alzada de nueva vivienda, por cuenta de tresformar considerablemente un recursu llindao y estratéxico como ye'l suelu.

Otres razones
Km²
186,650
Núcleos Rurales
127
Distritos
7
Muyeres
118254
Habitantes
220301
Parroquies
30

Otres razones

Cambio socio-económicos

Atopamos por tantu con un modelu espacial sobredimensionado ya ineficiente en términos de sostenibilidá. Un modelu escasamente compactu y gran consumidor de suelu que favorez el vehículu priváu frente a otres formes de movilidá y promueve la creación de texíos residenciales ensin diversidá social.

Más razones para la revisión

Razones para la revisión

Cambeos Lexislativos

Convien afaer el planiamientu de la ciudá a determinaos cambeos lexislativos, sobremanera n'aspeutos medioambientales (Llei 21/2013, de 9 d'avientu, d'evaluación ambiental), según para'l desenvolvimientu sostenible, competitivu y eficiente del mediu urbanu (Llei 8/2013, de 26 de xunu, de rehabilitación, rexeneración y renovación urbanes).

Más razones para la revisión

Otres razones

Revisión de la delimitación de los núcleos rurales

Promoviendo la rehabilitación y el cambéu d'usu de les construcciones tradicionales, frente a la promoción de nueves
edificaciones nel mediu rural, calteniendo y potenciando los valores etnográficos de los núcleos y acutando suelu pa dotaciones d'interés y necesaries pal mediu rural.

Entrugues Frecuentes

Tenemos respuesta para les duldes que te surdan avera del Plan Xeneral d'Ordenación d'Uviéu

Plan Xeneral d’Ordenación
Núcleos Rurales
Participación Ciudadana